Book Cake tag

október 29, 2018

Sziasztok! :)

Ma rendhagyó módon két bejegyzést teszek közzé, hogy ne halmozódjanak az ötletek és a félretett tagek, és hogy minél jobban tartsam magam az elképzelt minimális bejegyzésmennyiséghez, amit célul tűztem ki. A november szerencsésebben fog alakulni ebből a szempontból.
Az eddigi türelmetekért lássunk is egy édes taget, amire újfent Anna hívott ki.


Ti mit írnátok rá? :)


1. LISZT - Egy könyv, ami nehezen indult be, de a végére izgalmas lett
Nos, a Tüskék és rózsák udvara Sarah J Maastól kiváló példa a nehéz kezdetre, de a vége legalább rejtegetett izgalmakat. 

2. MARGARIN - Egy könyv, aminek jó a tartalma
Pörgetem fejemben az ütősebbnél ütősebb könyveket, de szerintem nem megyek tovább az első gondolatnál: V. E. Schwab: Gyülekező árnyak
Erősen olvastatta magát, egy fontos új karakter lopta be magát a szívembe, izgalmas volt és kihozta azt a váratlanságot, amit csak lehetett a versenyből. Nem beszélve egy olyan szálról, ami nagyot üt és meghatározza a befejező részt.

3. TOJÁS - Egy könyv, amire azt hitted, nem fog tetszeni, de végül belopta magát a szívedbe
Ha ér olyat megnevezni, amit még nem fejeztem be... szkeptikus voltam Emily Bronte népszerű regényével, az Üvöltő szelekkel kapcsolatban, de most már látom, hogy ez egy igen meghatározó történet lesz, amire emlékezni fogok. Remélem, az utolsó oldallal ez nem fog változni.

4. CUKOR - Egy édes könyv
Fekete Judit: Az őrület határán című könyve meglehetősen édes olyan szempontból, hogy egy kissé elrugaszkodott, de pont ezzel önt lelket az olvasóba. Én legalábbis boldog mosollyal az arcomon csuktam be. (Hamarosan harmadmagával viszontláthatjátok a blogon ;))

5. MÁZ - Egy könyv, amiben szerinted minden megvan, ami kell
Nem akartam sokszor ismételni a korábbi tageket, de ha egy ilyen pont jön fel, csakis az Áramlatok - Hullámtörés páros az, ami mellett rendületlenül kitartok. Tökéletlen, összetett, szerethető hősök, különleges témák, erős történetek és érzelmek, mindez ritkán látott helyszíneken és korban. *forever fangirl*


6. PORCUKOR - Egy könyvsorozat, ami fel tud dobni, ha szomorú vagy
Mivel olyan sorozatot nemigen olvastam, ami papírra vetett vígjátéknak felel meg, ezért mást kell keresnem. 

A Disney éra ugyan nem tett sok jót a Star Wars világának, az Utóhatás-trilógia mégis egy olyan gyártmánya, ami minden tragédiája ellenére meglehetősen könnyed és olvastatja magát. Rendkívül megosztó sorozat, én épp azok táborát erősítem akik szélsőségesen szerették.

7. CSERESZNYE - Díszítésként
Ha már díszítés, következzen egy válogatás egy nemrég elkezdett sorozatom csodaszép borítóiból:



Az ábrándos...

...a szenvedéssel teli...
...és a hősi
Jószívű leszek: akinek van blogja és szívesen kitöltené a taget, viheti :)
Ha molyon szeretnéd teljesíteni, jelölj meg: @Laktózmentes_Csillag

You Might Also Like

0 megjegyzés

Molyon is fent vagyok ;)

Keress a Facebookon ;)

Heti népszerű